Porady przy zakupach na odległość
Jak najlepiej odebrać towar zamówiony w serwisie www.jakjesz.pl ?
Kilka prostych porad odnośnie zakupów na odległość:
1 Sprawdź stan opakowania przy odbiorze
Produkty wysyłane z naszego Sklepu www.jakjesz.pl są zawsze sprawdzane przez naszych pracowników przed wysyłką. Nasi pracownicy sprawdzają zarówno jakość produktu jak i kompletność zamówienia.
Towar jest zawsze dodatkowo zabezpieczany na czas transportu kurierem.
Przy odbiorze przesyłki sprawdź, czy opakowanie nie nosi śladów uszkodzeń mechanicznych (zgniecenie, rozerwanie, stuki w środku opakowania).
2 Sprawdzenie zawartość paczki
Zawartość przesyłki (pod względem uszkodzenia w transporcie i zgodności ze złożonym zamówieniem) prosimy sprawdzić po odbiorze przesyłki, najlepiej w obecności kuriera.
W przypadku stwierdzenia uszkodzenia, należy niezwłocznie zgłosić ten fakt do firmy przewozowej (telefonicznie, e-mailowo) podając numer przesyłki, celem spisania protokołu szkody.
3 Uszkodzenia – Spisywanie protokołu szkody
Po zgłoszeniu uszkodzenia przesyłki do centrali firmy przewozowej, kurier w przeciągu 7 dni ma obowiązek przyjechać ponownie w celu spisania protokołu szkody.
Prosimy o podpisanie protokołu szkody zgodnego ze stanem faktycznym przesyłki (czy: są znaki ostrzegawcze, naklejki ostrożnie, są opakowania jednostkowe w środku, paczka była odpowiednio zabezpieczona).
4 Przesłanie do naszej firmy kopii (zdjęcia) protokołu szkody
Informacje o uszkodzeniu tj. co zostało uszkodzone, wraz z dołączonym zdjęciem uszkodzonego elementu i zdjęciem spisanego protokołu szkody prosimy przesłać do nas e-mailem reklamacje@jakjesz.pl
5 Wysyłamy ponownie nowe elementy
Po otrzymaniu powyższych informacji – niezwłocznie doślemy (za darmo) te elementy.