Porady przy zakupach na odległość

Jak najlepiej odebrać towar zamówiony w serwisie www.jakjesz.pl ?

Kilka prostych porad odnośnie zakupów na odległość:

1 Sprawdź stan opakowania przy odbiorze

Produkty wysyłane z naszego Sklepu www.jakjesz.pl są zawsze sprawdzane przez naszych pracowników przed wysyłką. Nasi pracownicy sprawdzają zarówno jakość produktu jak i kompletność zamówienia.

Towar jest zawsze dodatkowo zabezpieczany na czas transportu kurierem.

Przy odbiorze przesyłki sprawdź, czy opakowanie nie nosi śladów uszkodzeń mechanicznych (zgniecenie, rozerwanie, stuki w środku opakowania).

2 Sprawdzenie zawartość paczki

Zawartość przesyłki (pod względem uszkodzenia w transporcie i zgodności ze złożonym zamówieniem) prosimy sprawdzić po odbiorze przesyłki, najlepiej w obecności kuriera.

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia, należy niezwłocznie zgłosić ten fakt do firmy przewozowej (telefonicznie, e-mailowo) podając numer przesyłki, celem spisania protokołu szkody.

3 Uszkodzenia – Spisywanie protokołu szkody

Po zgłoszeniu uszkodzenia przesyłki do centrali firmy przewozowej, kurier w przeciągu 7 dni ma obowiązek przyjechać ponownie w celu spisania protokołu szkody.

Prosimy o podpisanie protokołu szkody zgodnego ze stanem faktycznym przesyłki (czy: są znaki ostrzegawcze, naklejki ostrożnie, są opakowania jednostkowe w środku, paczka była odpowiednio zabezpieczona).

4 Przesłanie do naszej firmy kopii (zdjęcia) protokołu szkody

Informacje o uszkodzeniu tj. co zostało uszkodzone, wraz z dołączonym zdjęciem uszkodzonego elementu i zdjęciem spisanego protokołu szkody prosimy przesłać do nas e-mailem reklamacje@jakjesz.pl

5 Wysyłamy ponownie nowe elementy

Po otrzymaniu powyższych informacji – niezwłocznie doślemy (za darmo) te elementy.